NOBODY WANTS THIS: Prava ljubav je i kada naučite da nekoga treba da pustite

Podeli:

Naslov vas možda ubedi da je nova serija „Nobody wants this“ priča o zatvaranju jedne ljubavi, ali kroz kratak osvrt ću vam približiti samu seriju.

Priča se vrti oko momka i devojke koji su odgajani na dva različita načina, momak je Noa koji je rabin u sinagogi dok je devojka Džoana koja sa svojom sestrom Morgan vodi sloboduman podkast „Niko ovo ne želi“ u kome govori o seksualnim iskustvima i zabavljanju u modernom svetu.

Nobody wants this
NOBODY WANTS THIS

Serija donosi tipičan uvod u priču, preko upoznavanje do ulaska u vezu dvoje mladih ljudi kada se nešto se nešto ispreči. Verujte, mnogo više otkriva trejler nego ja u ovoj jednoj rečenici. Iako ovu seriju u moru drugih romantićnih komedija izdvajaju okolnosti u kojima se nalaze protagonisti te more šaljivih donesetki (neke su već izlizane) i poneka urnebesna scena kojoj doprinosi dosta hemičan cast, više puta tokom gledanja mislićete da ste već gledali ovu seriju (iako je izašla na dan kada pišem ovaj tekst). Ukoliko se otarasite očekivanja da se radi o filmu izvan „šeme“ romkomova i stava da je svaki isti, tokom predstojećeg vikenda možete u uživati u pitkoj priči koja će vas naučiti nekim stvarima ali verovatno ćete se i pronaći u istoj.

Broj likova u seriji prilično je limitiran, kao da je u pitanju savremeni pozorišni tekst. Iako epizoda traje dvadeset i pet minuta, serija je mogla biti kraća za dve epizode budući da su se neke stvari počele ponavljati. Glavni par je hemičan, ali izvan njih likovi se trude izbaciti što više duhovitih dosetki kako bi opravdali svoje postojanje u univerzumu ove serije. Serija u biti jeste komedija, ali zar zaista treba da likovi budu samo duhoviti? I to baš svi od reda? Tu počinje lista mana ove serije kojom bih se pozabavio da ne želim da je pogledate ovog vikenda ili tokom slobodnog dana.

Jasno je da je narativ takav da se od Noe napravi dobričina, ali u pojedinim trenucima kao da se on ne uzrujava ni zbog čega osim zbog svog posla. Da, u specifičnoj je situaciji i ne bi bilo zapleta bez toga ali tip koji traži dublju povezanost sa nekim nije non-stop u fazonu „sve je okej“. Sa druge strane, Džoana je u stalnom strahu da se menja zbog njega, dok je scenario jasno naglasio i na samom početku da ona sama „traži razlog da joj se neko ne dopadne“ i da je ta promena potrebna. Ne zbog nekoga, već zbog nje same. Ona potpada pod uticaje očigledno svoje majke i sestre, koje baš i nemaju zdrave ljubavne odnose da bi je mogli posavetovati. To i sami scenaristi stavljaju u prvi plan u jednom trenutku. Međutim, odlučuje se da se o tome ne govori.

AAAAQUgFGu5TS k 2VxUqnOOYeCjhCc3l38U8D1jb11 EdPI1cJPDEqWB8kUHP uAi2k6p8Dk5k jCIK4o38mBpHQ2prAPONm1M8 4eWEt RqGNie4Kn3lyyCU2Y4cNQboRUJgdhtgY f e0CdIHkxRIEau7
NOBODY WANTS THIS

Ostalim stvarima se ne bih toliko bavio kako vam ne bih pokvario užitak gledanja. Serija će vas nasmejati, moguće da će one najtananije duše i rasplakati ali radnja je klasično dosta predvidljiva. Moj utisak je da ovakvih projekata fali kod nas, kako filmskih tako i televizijskih.

Ono što kvari sam kraj serije što je ekipa očito isplanirala da ovo ima i drugu sezonu, pa tako ostavljaju repove. Nema čak ni klifhengera. Sve u svemu, reč je o jednom seriji koja je savršena za hladno vreme koje dolazi, kućnu atmosferu dok na prozoru lije kiša. Možete je pogledati u jednom danu, budući da vam za to treba pet sati. U seriji igraju Kristen Bel (The Good Place) i Adam Brodi (Okrug Oranž) te mnogi drugi.

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Tagovi:

Najnovije vesti